הפרוייקטים שלנו

בואו נתחיל לעצב

עיצוב אינו רק איך משהו נראה ומרגיש. עיצוב הוא איך דברים פועלים
- סטיב ג'ובס
חלל, אור וסדר. אלו הם דברים אשר זקוק להם האדם בדיוק כפי שהוא זקוק ללחם ומקום ללון.
לה קורבוזיה
בין אם הם חיים באיגלו, בבקתת עשב או בצריף בוץ, אנשים מסביב לעולם רוצים את אותו הדבר בדיוק: בית טוב יותר.
ג'ק הנדי

הבית שאתם חולמים מחכה כאן

התכנון - בשבילכם!

כל תהליך עיצוב מתחיל בתכנון נכון ופונקציונאלי המותאם אישית עבורכם. כדי שהבית שלכם ישקף את האופי הייחודי שלכם ואת מה שאתם מאמינים בו ויהווה עבורכם סביבה נעימה ובטוחה אבל מעל לכל – שהבית שלכם יהיה מסוגל לדבר אתכם. מהנקודה הזו מתחיל תהליך עיצוב המרחב הפרטי שלכם, שבסופו תמצאו את עצמכם בחלל פונקציונאלי ומתוכנן בקפידה שיגרום לכם לרצות לשהות בו עוד ועוד.

האחריות - עלינו!

אתם לא באמת רוצים להיות כל הזמן עסוקים בשיפוץ, נכון? אתם מוזמנים לשחרר! אנחנו אתכם החל משלב התכנון ועד להעמדת אחרון פריטי הדקורציה. כל ההתנהלות השוטפת מול אנשי המקצוע הרבים המעורבים בפרויקט, תיאומי אספקות, בחירת חומרים ופיקוח ובקרה נעשים על ידנו. כך אתם חופשיים להמשיך בשגרת היומיום שלכם וליהנות מכל התהליך. פשוט כך!

התקציב - שלכם

אחד הפחדים הגדולים בשיפוץ הוא צמד המילים "חריגה מהתקציב". אחרי למעלה מעשור של עשיה ועיצוב מאות בתים פרטיים אנו יודעים להגדיר מראש את העלויות הצפויות בכל פרויקט ולהתאים אותן לתקציב שלכם. בחירת אנשי מקצוע מהימנים, שמירה על לוחות זמנים מוגדרים מראש ופיקוח צמוד, מאפשרים לנו לתת לכם שקט נפשי לאורך כל התהליך ללא אתגרים בלתי צפויים.

החדשנות - עלינו

אין דבר שמרגש אותנו יותר מחדשנות טכנולוגית שמאפשרת לנו להפוך כל בית למקום שכיף לגור בו. בכל עיצוב אנחנו דואגים לשלב את מיטב הטכנולוגיה עם מערכות מיזוג מתקדמות ומערכות חשמל חכמות שיותקנו בידי אנשי המקצוע שלנו ועם החומרים החדשניים ביותר הקיימים כיום לתוצאה איכותית, מדויקת ועמידה הרבה יותר עבורכם.

הכירו את הפרוייקטים שלנו

בית פרטי ברעננה
בית פרטי בפתח תקווה
בית בשפלה
דירה בתל אביב
דירת נופש בתל אביב
בית פרטי במתן
דירה בחולון
בבלי תל אביב

דברים שלא ידעתם עלינו

כנראה שאני לא אדם שבנוי לישיבה מאחורי שולחן. כי למרות שאת שלב התכנונים אני עושה בישיבה (וגם זה לא תמיד) בשטח אני מסתובבת הרבה – יוצאת עם לקוחות למסעות קניות, בודקת את אנשי המקצוע ואת ההתקדמות שלהם בשטח.

האהבה הזו לתנועה מתבטאת גם בשעות הפנאי שלי, בהן אני נוהגת לשחות אך האהבה האמיתית שלי היא קיקבוקסינג...

אני מאמינה שבית הוא לא רק קירות. הוא מקום שמשקף את הנשמה שלנו ומכיל אותנו בצורה הכנה והאותנטית ביותר, ושתהליך הבניה והעיצוב שלו משיגים עבור כל אחד מאיתנו שינוי אמיתי בחיים.

מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי לצייר. כשבגרתי הוצאתי תואר בעיצוב מכוניות. היום, מעבר לעבודה שלי כמעצב פנים, אני משלב את 2 האהבות הללו ונהנה מאוד לצייר מכוניות.

ואני מוצא את עצמי מצייר בכל שעה משעות היום, אבל יש לי עוד תחביב, שדורש ממני לקום מוקדם בבוקר, לצאת לדרכים ולהצטייד במשקפת. מנחשים? אני מאמין שבית הוא המקום הבטוח, המחזק והמכיל ביותר שקיים. בית בשבילי הוא אהבה וביטחון, והוא משקף את מי שאני ואת המשפחה שלי.

100

תכנון

100

ליווי

100

התאמה

100

חדשנות

הלקוחות שלנו מספרים

אנחנו שמחים על כי נפלה בחלקנו הזכות להכיר ולעבוד עם אדם כל כך מקסים חביב וחם כמוך וכמובן מקצוענית מהשורה הראשונה ועל כך מדברות התוצאות בשטח ושביעות הרצון שלנו מהתוצר הסופי שהוא על גבול יצירה מהז'ורנלים ולא בהגזמה.
אילנה ויצחק
לקוחות החברה
לכל מאן דבעיישנו כלל מוכר לכולנו בנושא תקשורת עם אנשים - ״דבר את אשר על ליבך כי בן שיחתך איננו קורא מחשבות״.כלל זה אינו תקף לגבי אלינור קלדרון, המעצבת בה בחרתי בהמלצת חברתי הטובה לתכנון ועיצוב דירה חדשה בבעלותי.בפגישתינו הראשונה גיליתי כי טעמי, כוונתיי ורוחי בכל נושאי עיצוב בית חלומותיי גלוי לעיניה ומעבר לכך, התרשמתי כי אלינור הינה בעלת כישרון נדיר לאבחן מקצועית מה תפור למידותיי, עוד טרם גיבשתי זאת בעצמי.לאחר תיאום ציפיות יצאנו לדרך במהלכה אלינור ידעה לנווט את דרכי חסרת הניסיון בהבנה, סבלנות במענה לשאלות רבות וטלפונים בשעות בלתי שיגרתיות תוך התחשבות ברצונותיי מחד והחלטות מקצועיות נכונות מאידך.נראה כי אנשי המקצוע שעובדים עם אלינור חשים כלפי הערכה, כבוד, חיבה ושאיפה לרצותה ללא לאות. זכיתי לתוצרי עבודה נהדרים במחיר ראוי.מרשים לא פחות , הינם אנשי המקצוע שהבאתי אותם כעסקת חבילה מצידי ,עימם התחברה במהירות ובהינף יד גייסה אותם למטרה המשותפת.לציון כי למדתי תמיד ראוי לאזן דברי שבח בנקודת חולשה ולא אסתיר ממכם דבר.מאז היכרותי עם אלינור , אינני צופה להיות נלהבת כבעבר לקראת קניות בגפי בחנויות לעיצוב בית, לאחר העבודה המשותפת תמיד תחסר לי ידה המכוונת של המעצבת שלי בכלל והמבטים המשתאים של הקונים האחרים בפרט לנוכח הליווי הצמוד שלה.בהמשך לכך אצהיר בשמחה כי נראה שזוהי ״תחילתה של ידידות נפלאה״ וקשר מקצועי מתמשך.כיום ,כאשר העבודה הסתיימה ,לא נותר לי אלא להתפעם מהבית החדש , כאשר אני תופסת את עצמי בוהה בחדרים המוארים, המטבח הכפרי, הסלון הנינוח והמרפסת שמבקשת לארח בחיקה ועל כך מאושרת להודות לאלינור ולהמליץ עליה בחום.בברכה , הערכה וחיבה רבה , אנה בר רמת השרון
אנה
לקוחת החברה
חג הפסח הינו הזדמנות עבורי להודות לך באופן אישי על העבודה המדהימה, המסורה, החריצות והמקצועיות. מעריכה מאד את עבודתך ואותך באופן אישי. את מהווה דוגמא לשרות יוצא דופן!
עינת רום
לקוחת החברה
אלינור יקרה מלאכת שיפוץ של בית היא זמן של משמעות לבני המשפחה . יש תמיד הסיכוי לצד הסיכון שזאת תהיה תקופה של מתח ובלגן. איך לשפץ, מה לבחור, כמה ובמה להשקיע את הכסף, איך לא לחרוג מהתקציב ועוד ועוד. את הפכת לנו את ארוע שיפוץ הבית לקרנבל של הנאה ואהבה. דייקת עבורינו ואיתנו את השלם על כל הפרטים שלו. היית לנו עוגן של מקצוענות של טעם של בחירות הכי הכי מתאימות לנו. סמכנו עליך לכל אורך הדרך בעיניים עצומות כי ידענו שתהיי בכל פרט ותבחרי עבורינו את אנשי המקצוע הכי מקצועיים וגם הכי אנושיים ואמינים ממש כמוך.כשהגענו לקו הגמר מצאנו בית מעוצב בטעם, מצאנו את השינויים הכי פונקציונליים ומותאמים לנו. קראת אותנו באופן מושלם. הבית שקבלנו בסוף השיפוץ הוא יצירת מופת. אנחנו אוהבים את הבית שיצרת יחד איתנו ואוהבים אותך על הכישרונות המרובים שלך, על השקט שהתנהלת בו מולינו ועל מי ומה שאת עבורינו. אנחנו ממליצים עליך לכל מי ששואל ומתעניין כשהוא מבקר אצלנו. ונבחר בך מחדש לכל בניה ושיפוץ עבורינו ועבור המשפחה שלנו ללא הסתיגויות. תודה תודה תודה
יפעה שלאייר
לקוחת החברה
בחרתי את אלינור בידיעה מלאה שהיא מקצוענית. לשמחתי גם לקחנו את כל קבלני המשנה שהיא עובדת איתם והעבודה תיקתקה, במהירות, ביעילות ובתיאום נפלא. לאורך הפרוייקט כולו היא ליוותה ותמכה אותנו יום יום, בלי חשבון לזמן, וסבלנות אין קץ לנדנודים שלנו הכל בסבבה ובחיוך.אלינור ליוותה אותנו לבחירת ריהוט, קרמיקה וכל מה שקשור לשיפוץ. האירה לנו על התאמות ומה זורם עם מה תוך שהיא מנווטת לפי הסגנון שבחרנו.אלינור מעצבת על, מקצועית, חושבת על כל פרט, מכירה את התחום לפניי ולפנים. עושה הכל באווירה רגועה שמשדרת שליטה מלאה. פשוט תענוג.היה לנו כייף גדול וחוויה חיובית, המוצר יצא פצצה,שמחה כל כך שבחירתי את אלינור. ממליצה עליה בחום שורף. לא תצטערו.
ורד לוי
לקוחת החברה
אלינור יקרה,בהיכרות איתך היה קליק מיידי שסייע לקבל החלטה שאיתך אני רוצה לעבור את תהליך עיצוב ושיפוץ הדירה שרכשתי.הייתה לי תחושה שיהיה חיבור טוב אך לא ידעתי עד כמה. האנרגיות הטובות והשמחות שלך שרק הוסיפו למקצועיות. האנרגיות הטובות סייעו לרתום כל ספק שנתקלנו בו ועבד עבורי לעשות את המעל ומעבר. המקצועיות שלכם התבטאה בכך שכל הוראה הייתה מדוייקת, מסודרת ולכל לווה שירטוט שלא הותיר ספקות.מקצועיות היא גם הטעם המצוין והסגנון שלך שהבאת בעדינות מבלי לבטל את רצונותיי וטעמי. החיבור בינינו הביאה לתוצאה שבעיני מקסימה, משקפת אותי אבל גם בטוב טעם ורמה של יד מקצועית עם חזון ותעוזה שלהם לא הייתי מגיעה בלעדייך.השירות שאת נותנת היה מדהים. ראשית, הגמישות שלך והזמינות שלך- מתחילה את יומך מוקדם לפגוש קבלנים, כי לקחת על עצמך גם פיקוח ותעני לי על מייל גם בשעות הלילה המאוחרות.כל התקופה ועד היום הרגשתי אכפתיות ומסירות של לקוח יחיד - שאת זוכרת בדיוק למה אני זקוקה בבית ואת תשלחי לי תמונה או תחברי כשצריך. ייעצת עם כל רכישה אם מרחוק ואם בבחירה משותפת.העבודה המשותפת הפכה לעונג ושמחה ולכן שמחה להיעזר בכך בכל הזדמנות גם לצרכים עסקיים וגם להמליץ בחום לחברים שאני אוהבת.
דיאנה
לקוחת החברה

קראו את הכתבות האחרונות עלינו

מתוך התכנית "טרנדים" עם מושיק גלמין